Mesa

13 november 2013 - Mesa, Arizona, Verenigde Staten

Na de grand Canyon, was het tijd voor Mesa en de trouwerij. Mesa  is een grote Amerikaanse stad met grote buiten wijken, grenzend aan Phoenix. Dit is een typische Amerikaanse stad. Grote huizen, met dubbele garages, veel eet tentjes en voldoende golfvelden. Alles is ruim opgezet, twee of drie rijbanen dwars door de stad. Iedereen doet dan ook alles met de auto.

Het huis waar de komende week in gaan verblijven heeft vijf slaapkamer, drie badkamers, een mega keuken en een pooltafel in de woonkamer. De hot tub staat in de achtertuin, die aan het golf terrein grenst. Het is voor hun gemiddeld huis, voor ons is het huis erg groot.

Toen en we aankwamen, dinsdag hebben we niet veel meer gedaan, wat gegeten en verder gerelaxed. Woensdag zijn de mannen en de vrouwen gescheiden op pad gegaan. De dames hadden een Spa en massage dag gehad en de mannen hebben Chris ontvoerd en zijn wezen racen in de woestijn met cross motoren en quads.

De temperatuur is heel anders dan bij de canyons, hier daalt de temperatuur bijna niet onder de twintig graden. Overdag is lekker warm. De felle zon ontlopen we een beetje.

Morgen, gaan de heren hun pak passen en daarna is de "wedding rehearsal". De dames gaan hun nagels laten doen in de ochtend. Na de rehearsel gaan we ter ere van Chris zijn verjaardag bbq-en in een park.