En toen werd het koud!

20 november 2013 - Oud-Beijerland, Nederland

Vandaag is het voor ons ook tijd om de terugreis te aanvaarden. 's Ochtends vertrekken eerst nog 3 andere vrienden die een vroegere vluchten hebben dan wij.

Wij gaan eerst nog een Amerikaans fenomeen bekijken... Wallmart! Bizar wat daar allemaal te koop is zeg. Alles van eten tot geweren inclusief munitie, oh en er zit ook een apotheek in.

Vervolgens is het tijd om onze spullen op te halen en afscheid te nemen van Chris zijn moeder, die nog lekker een weekje blijft voor wat quality time. Onderweg naar net vliegtuig maken we nog 1 stop bij een waanzinnig grote en schitterend aangeklede outdoorwinkel. Ook hier liggen de wapens voor het oprapen. Heel apart.

Op het vliegveld nemen we afscheid van Liz en Chris en is het echt tijd om afscheid te nemen van Amerika. Na een reis van bijna 11 uur, met 1 overstap landen we op Schiphol waar de piloot ons doodleuk verteld dat het buiten 2 graden is!! Brrr.

Toen was het dus ineens weer koud, maar na alle avonturen is het ook heerlijk om weer thuis te zijn.

We gaan ons opmaken voor het volgende avontuur.

1. Bart Arliene Marco en Sarissa:
    20 november 2013
    Was leuk alle verslagen te lezen! Komen snel n bakkie doen om bij te kletsen en foto's te bekijken! X
  2. Corrie en Arie:
    20 november 2013
    Hallo zeg, welkom thuis. Betekend de laatste opmerking dat we ook een weblog krijgen van de bevalling volgende maand?????
    Fijn dat jullie na dit weer mooie avontuur veilig thuis gekomen zijn.