Bridal shower & Golf

15 november 2013 - Mesa, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag is het tijd voor de bridal shower van Liz. Oftewel haar feestje vlak voor de bruiloft, met alleen de dames. We hebben heerlijk gebruncht en spelletjes gedaan en Liz heeft cadeautjes gekregen. Ik heb kennis gemaakt met een hele berg vrouwelijke familieleden en vriendinnen v Liz, dat was leuk.

Na het feestje zijn we terug naar het huis gegaan en zijn we begonnen met het maken van een thanksgiving dinner. Liz vond het zo jammer dat iedereen al naar huis zou gaan voordat het thanksgiving was, dat ze besloten had het te vervroegen naar vanavond.

De mannen zijn vandaag naar het naastgelegen golfterrein gegaan om een balletje te slaan. Ze zijn om 11 u begonnen en na tig bier en een hoop lol waren ze om een uur of 5 weer terug bij het huis.

Het diner was gezellig. Steeds meer gasten voor de bruiloft druppelen binnen. Vlak voor het diner hadden Chris en Liz nog een verrassing voor alle bruidsmeisjes en jonkers. Voor iedereen een kleinigheidje als dank voor alles. Echt heel lief.
'S avonds na het diner was er een meet and greet met andere bruiloftsgasten in een hotel in de buurt. De dames blijven daar ook slapen vanavond en de mannen hebben hun laatste avond alleen in het huis. Leuk om ook die traditie erin te houden, dat de bruid en bruidegom niet bij elkaar slapen de nacht voor de bruiloft.

1. Bart Arliene Marco en Sarissa:
    17 november 2013
    Ziet er echt allemaal weer héél vervelend uit zeg! (not)
    Geniet r nog ff van. Ben benieuwd naar de rest vd bruiloft!
    Groetjes Arliene.